Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u. U kunt uw klacht ook per mail sturen aan klachten@prengerhoekman.nl

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

 

https://www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling/geschillencommissie-fysiotherapie/

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 9,2

Het laatste nieuws

Informatiedag / Pink walk: oktober = borstkanker maand

Gepubliceerd op: 21-09-2023 14:11
PrengerHoekman komt in actie voor Pink Ribbon ofwel de oedeemtherapeuten komen in actie. Na een succesvolle editie vorig jaar, organiseren de oedeemtherapeuten ook dit jaar de…

Gezocht Trainer/beweegagoog

Gepubliceerd op: 20-07-2023 10:52
 

Onzekerheid over vergoeding COVID herstel per 1 augustus 2023

Gepubliceerd op: 13-07-2023 09:08
De huidige regeling voor de vergoeding van het COVID herstelprogramma eindigt in principe per 1 aug 2023. Het is voor ons nog niet duidelijk welke consequenties dit heeft voor…

Onze samenwerkingspartners