Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,7

Het laatste nieuws

Feestdagen en openingstijden

Gepubliceerd op: 18-04-2019 09:35
De komende periode zijn er weer allerlei feestdagen. Hier onder de (aangepaste) openingstijden:

Aanpassing FysioFit tijden op de vrijdagavond en zaterdagochtend!!

Gepubliceerd op: 04-04-2019 09:33
Vanaf vrijdag 5 april worden de trainingstijden voor FysioFit op vrijdagavond aangepast!Op de zaterdagochtend zullen we vanaf 13 april de trainingszaal vanaf 8.00 uur openen v…

Siebina en Wolter hebben opleiding Extended Scope Specialist met succes afgerond.

Gepubliceerd op: 01-04-2019 11:22
Onze Manueel therapeuten Siebina Slager en Wolter Alberts hebben 22 maart jongstleden de opleiding Extended Scope Specialist met succes afgerond.  

Onze samenwerkingspartners