Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

 

https://www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling/geschillencommissie-fysiotherapie/

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 6 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,8

Het laatste nieuws

Lees hier de meest recente wijzigingen vanaf dinsdag 12 januari 2021

Gepubliceerd op: 01-10-2020 11:39
Vanaf dinsdag 15 december 2020 t/m 2 februari 2021 zijn er maatregelen aangekondigd. Hieronder kunt u lezen welke maatregelen wij hanteren binnen de praktijk.

Gewijzigde openingstijden rondom de feestdagen 2020

Gepubliceerd op: 17-12-2020 11:27
In verband met de feestdagen hebben we een aantal wijzigingen in onze openingstijden: 

Bent u ook nog goed verzekerd voor fysiotherapie in 2021?

Gepubliceerd op: 12-11-2020 13:57
Ieder jaar kunt u veranderen van zorgverzekeraar. Controleer de voorwaarden van uw aanvullende verzekering én of wij voor 2021 met uw zorgverzekeraar goede afspraken he…

Onze samenwerkingspartners