Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,7

Het laatste nieuws

Staking 10-10: Stop de strop!

Gepubliceerd op: 09-10-2018 15:32
 Uw fysiotherapeut wil wel, maar kan niet meer.

Nog 2 plaatsen vrij voor de nieuwe groep Academy XL op 22 oktober 2018

Gepubliceerd op: 16-08-2018 13:40
Nog 2 plekken beschikbaar! meld je snel aan!Met professionele begeleiding (blijvend) afvallen en werken aan een duurzame en gezonde leefstijl? Lees dan snel verder, want dan…

Baby- en dreumescafé 11 september in Bibliotheek Blijham

Gepubliceerd op: 03-09-2018 16:29
Baby- en Dreumescafé in Bibliotheek Blijham Op dinsdag 11 september vindt er in Bibliotheek in Blijham om 9.30 uur een Baby- en Dreumescafé plaats. Het thema is…

Onze samenwerkingspartners