Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

 

https://www.defysiotherapeut.com/klachtenregeling/geschillencommissie-fysiotherapie/

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 9,2

Het laatste nieuws

voor FysioFit leden

Gepubliceerd op: 18-01-2022 12:05
 Beste Fysiofit leden,    Vrijdag jongstleden is er weer een persconferentie geweest vanuit het kabinet waarin nieuwe versoepelingen en maatregelen zijn a…

Brief aan FysioFit leden n.a.v. de persconferentie d.d. 17-12-2021

Gepubliceerd op: 20-12-2021 15:30
 Onderstaande brief is verzonden aan onze leden van de FysioFit.

Complimenten video namens onze patiënten van Qualiview

Gepubliceerd op: 14-12-2021 09:40
Qualiview is een online platform voor gezondheidszorg organisaties om, met behulp van patiëntervaringsonderzoek, informatie te krijgen voor de verbetering van de kwalitei…

Onze samenwerkingspartners