Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag (in Winschoten)
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,7

Het laatste nieuws

Hoe doe je dat? Workshop voor mantelzorgers

Gepubliceerd op: 11-12-2018 16:07
Op donderdag 24 januari 2019 geeft PrengerHoekman een workshop aan mantelzorgers in de Boschpoort, aan het Boschplein 2 in Winschoten. De workshop duurt van 13.00 tot 16.00 uu…

Cursus 'In Balans' voorkomt vallen!

Gepubliceerd op: 10-12-2018 12:00
Wist je dat één op de drie 65-plussers minimaal 1x per jaar valt? 30% dus!  Gelukkig kan de kans op vallen verminderd worden. Uit onderzoek is gebleken dat …

Gewijzigde openingstijden i.v.m. de feestdagen

Gepubliceerd op: 10-12-2018 08:00
 

Onze samenwerkingspartners