Meer informatie?

Vul hier uw gegevens en uw vraag in en wij nemen spoedig contact met u op om antwoord te geven op uw vraag of vragen. 

Meteen contact? Bel dan naar:  0597 413236

Klachtenprocedure

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken die met u.

Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u uw klacht toch willen voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, dan kan dat. Meer informatie over deze procedure kunt u lezen op de website van www.kngf.nl of via de onderstaande link:

http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit

Meer informatie?

Vraag hier informatie aan

Waarom PrengerHoekman?

  • Specialist voor iedere klacht
  • 7 vestigingen, dus altijd dichtbij en goed bereikbaar
  • Ook zonder verwijzing huisarts
  • Behandeling ook na 17:00 en op zaterdag
  • Afspraken met alle grote verzekeraars
  • Onze cliënten beoordelen onze zorg met een 8,7

Het laatste nieuws

Amerikaanse arts bezoekt Geuko bij PrengerHoekman Winschoten

Gepubliceerd op: 28-06-2018 16:50
Dinsdag 26 juni was een bijzondere dag voor de kinderfysiotherapeuten Marianne, Maud en Margreet van PrengerHoekman. Nadat we Geuko al een tijdje behandelen was nu het moment …

Alle kwaliteiten van PrengerHoekman in Winschoten onder 1 dak!

Gepubliceerd op: 25-06-2018 11:31
Vanaf 1 juli 2018 zullen alle kwaliteiten van PrengerHoekman in Winschoten onder 1 dak gevestigd zitten:  

Geriatriefysiotherapeut helpt ouderen weer op de been

Gepubliceerd op: 31-05-2018 13:05
Lijkt de winkel steeds verder weg?  Traplopen steeds zwaarder? Bang om te vallen? Mijn naam is Marjolein Vergeer, fysiotherapeut bij PrengerHoekman. Mijn eerste jaar van…

Onze samenwerkingspartners